ДОЛЖЕН ЛИ УЧИТЕЛЬ ОБЩАТЬСЯ СО СВОИМИ УЧЕНИКАМИ В СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЯХ?

пʼятницю, 11 листопада 2016 р.

ВЕБ-КВЕСТ «Медіасвіт»
Місце веб-квесту в навчальному процесі
Конкурс для учнів 9-11 класів.
Базові дисципліни
Історія, художня культура, мистецтво, медіакультура, правознавство, інформатика.

Дата проведення    08.12.2016
Заявку подати до 25.11.2016 на електронну адресу ліцею krcmlicej@ukr.net

Місце проведення  Криворізький Центрально-Міський ліцей




Попередня підготовка команди.
Учасники веб-квесту повинні мати достатню інформаційну компетентність щодо роботи з Інтернет-джерелами, ознайомлені з технологією роботи у соціальних сервісах, вміти обробляти інформацію, систематизувати її, проводити візуалізацію (складання схем, діаграм, кластерів тощо). Для ефективної роботи з сервісами veb-2.0 команді необхідно мати акаунт на Facebook.

Корисні посилання:
http://wiki.fizmat.tnpu.edu.ua/index.php/ Веб-квест як педагогічна технологія
http://vizumc.blogspot.com/ Визуализация информации: сервисы для учебной деятельности.

Творчо-пошукова робота в групах.
Кожна група знаходиться в окремому кабінеті, в яких є доступ до мережі Інтернет. В кабінетах знаходяться інструктори ліцею, які роз’яснюють технологію роботи на платформі веб-квесту, допомагають у заповненні відповідних сторінок групи на сайті http://kcmlwebquest.jimdo.com/.
- групи учнів отримують завдання та покрокову інструкцію;
- займають місця у відповідних кабінетах, в яких проводиться інструктаж; час виконання завдань обмежений – 1 година.
- після закінчення часу учні за допомогою інструктора завантажують свої матеріали на сайт;
- презентація своєї роботи відбувається в актовій залі, де за відповідними критеріями
визначаються переможці у номінаціях.

Загальний план роботи (для всіх груп)
1. Уважно вивчити завдання своєї групи.
2. Розподілити ролі у вашій групі:
- Дослідник-пошуковець – досліджує, аналізує, відбирає інформацію з запропонованих сайтів згідно проблеми групи;
- Дизайнер – обирає варіанти оформлення відповідної сторінки сайту, розміщення на ній зображень, посилань;
- Рецензент – дотримання грамотності, стилю, одномовності;
- Оратор – підготовка захисту сторінки на заключному етапі веб-квесту.
3. Зайдіть на запропоновані сайти (за посиланнями), знайдіть необхідний для розкриття вашої теми матеріал, спробуйте дати відповіді на питання, що вказані на вашій сторінці.
4. Не забувайте про наочність! Представляйте інформацію у таблицях, схемах та інших формах візуалізації. Скористайтеся підказками-посиланнями. Якщо знайшли цікаві ілюстрації за темою – використайте їх (не забувайте про авторські права).
5. Перевірте грамотність і логічність викладеного вами матеріалу.
6. Оформіть результати вашої роботи в електронному вигляді для передачі на сайт веб-квесту.
7. Відправте за допомогою інструктора матеріали вашої групи на сайт веб-квесту.
8. Підготуйтеся до публічного захисту своєї роботи.

Етапи роботи над веб – квестом
Початковий етап
Учні знайомляться з основними поняттями з обраної теми. Розподіляються ролі в команді: по 1-4 людини на 1 роль. Всі члени команди повинні допомагати один одному і вчити роботі з комп'ютерними програмами.
Рольовий етап
Індивідуальна робота в команді на загальний результат. Учасники одночасно, відповідно до обраних ролей, виконують завдання. Так як мета роботи не змагальна, то в процесі роботи над веб-квестом відбувається взаємне навчання членів команди умінь роботи з комп'ютерними програмами та Інтернет.
Завдання
1) пошук інформації по конкретній темі;
2) розробка структури сайту;
3) створення матеріалів для сайту;
4) доопрацювання матеріалів для сайту.
Заключний етап
За результатами дослідження проблеми формулюються висновки та пропозиції. Проводиться конкурс виконаних робіт, де оцінюються розуміння завдання, достовірність використовуваної інформації, її ставлення до заданої теми, критичний аналіз, логічність, структурованість інформації, визначеність позицій, підходи до вирішення проблеми, індивідуальність, професіоналізм подання.


5 балів
4 бали
3 бали
Розуміння завдання
Точне розуміння завдання
Розміщені матеріали, які мають безпосереднє відношення до теми, так і зайві
Розміщені матеріали, які не мають безпосереднього відношення до теми, зібрана інформація не аналізується
Виконання завдання
Висновки аргументовані, мають безпосереднє відношення до теми, використовую вико сучасні засоби візуалізації інформації
Частина інформації несистематизована, поверхова, не має відношення до теми
Випадковий набір інформації, неповні відповіді, відсутність аналізу інформації
Результат роботи
Чіткий і логічний виклад інформації, структурованість, відредагованість, критичність аналізу, привабливий вигляд.
Точність, структурованість, недостатньо виявлена власна оцінка інформації
Матеріал логічно не вибудуваний, непривабливо оформлений, суть питання розкрита неповністю, проблемні питання залишились поза увагою
Творчий підхід
Робота відрізняється яскравою індивідуальністю і висловлює точку зору групи.
Демонструється одна точка зору на проблему; проводяться порівняння, але не робляться висновки.
Учень просто копіює інформацію з запропонованих джерел, нема критичного погляду на проблему

Немає коментарів:

Дописати коментар